8.10.12

you remind me of everything that i hate

Idag har jag fått ett wake up call, kändes som att få en hink med iskallt vatten över sig. Har tappat så otroligt mycket tack vare de senaste månaderna.
 Och Jag ska vara ärlig med  er även fast jag inte gillar att vara privat här, men jag ska erkänna att jag har inte varit mig själv alls på senaste tiden.  Och det är så skrämmande när vänner säger att de inte känner igen en längre, då är något fel. 
Jag har helt enkelt mått piss dåligt, av olika anledningar som jag inte tänker gå in på här. Inte just nu i alla fall, förmodligen aldrig. Men jag har insett att man kan inte bara lägga sig ner och gå sönder, man måste kämpa varje dag för att må bra igen. Och omringa sig med fantastiska människor som bryr sig. 
När man inte har något kvar förutom smärtan som trycker i bröstet så ska man inte gräva ned sig som jag gjort, man måste kämpa hela tiden, varje dag. Jag ska sluta älta allt som varit och försöka ta tag i saker, sysselsätta mig. För jag är livrädd för att fastna här. 

3 kommentarer:

  1. one of the wolfs8 oktober 2012 13:35

    (klyshigt jag vet) men du vet att vi alltid finns här och FREAKIN LOVE YOU för du är världsbäst/go/fin/helt fantastisk på alla sätt och vis. längtar tills torsdag, bamsekram

    SvaraRadera
  2. Du är fantastiskt stark, vi finns här för dig och det vet du! puss bästa du

    SvaraRadera