25.10.12

BLOPPIS


Tröja storlek M, aldrig använd 40 kr


Basketlinne knappt använt storlek XL når strax över knäna. 100 kr



Helge sweatshirt 150 kr storlek XL

Tröja strolek 38 60 kr


Storlek M 150 kr


Storlek L men är mer som S/M 70 kr


Skjorta Storrlek S 40 kr


Bomber jacka snyggare i verkligheten storlek M 50 kr



Basketlinne storlek M 150 kr


Skinnjacka 200 kr Nyskick


Hawaiiskjorta storlek S 60 kr


T-Shirt 100 kr



MTV T-shirt storlek M 120 kr


Väst 20 kr


Skjorta storlek L 60 kr




Sweatshirt storlek L 50 kr


Sweatshirt storlek M 80 kr


Pälsjacka storlek XS 100 kr


USA shorts storlek M 40 kr


Är ni intresserade av något så kan ni kommentera detta inlägg eller kontakta mig på Facebook "Fanny M Lundberg" Det kommer förmodligen en del 2 om intresse finns. 

6 kommentarer:

  1. Tror jag vill ha första skjortan!

    SvaraRadera
  2. vill reservera bomberjackan, måste få prova!!!

    SvaraRadera
  3. Jag är intresserad av den rödsvartrutiga skjortan och de gula basketlinnet!

    SvaraRadera
  4. EY fannyman jag är fett sugen på den röda new yorker sweatshirten! skulle vara snällt om jag fick köpa den hehe

    SvaraRadera
  5. har du kvar den svarta sweatshirt tröjan, som det står "russel athletic"? :))

    SvaraRadera
  6. Åh jag vill gärna köpa bomberjackan! :D
    maila mig: alva_andersson@hotmail.com

    SvaraRadera