12.7.12

SENASTE TVÅ DYGNEN


Vaknade sista dagen i mörlunda och laddade upp inför 14 timmars tågresa


Efter att jag ha landat i Umeå efter en tågresa som gick som på dans (sov som en beby) så möts jag av denna fina present från min fina felle, jätte jätte snällt!!!


Åkte iväg och träffade mitt kära wolfpack och hade efterlängtad kvalités tid med dom. 


Lyssnade igenom hela Frank Oceans nya album "Channel Orange" och kan konstatera att det var bättre än mina förväntningar, jag var rädd att det skulle vara ett mer kommersiellt album och helt annorlunda än hans genialiska mixtape Nostalgia, Ultra men det är verkligen fantastiskt och Frank har förändrat och öppnat många ögon genom att gå ut med att hans första kärlek var en man. Det gör mig så varm och stolt även fast jag inte känner honom men det är så starkt och modigt gjort eftersom han är den första i industrin att gå ut öppet med en sådan sak. Och jag ser så mycket fram emot att se honom på WOW. 




Amelia hade oppererat tån så därför såg hon jätte skoj ut med en vanlig sko och en sån ful badtoffla. 


Drog till Lydia och hängde med dessa fet grymma brudar!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar