8.6.12

make the ground move, that's an ass quake


Idag har jag förhoppningsvis gjort mitt sista matteprov för detta liv och då tänker jag att fy fan va skönt, funderade nästan ett tag på att bränna upp matteboken och strunta i att jag blir ersättningsskyldig för det skulle det ändå vara värt i slutändan. Men sen kom jag på att jag är en fattig jävel så då ångrade jag mig. Men jävlar i havet om jag ska arbeta i helgen, då blir det hårt jordgubbsjobb på ica maxi så då kan ni komma dit så kanske jag låter er tjuvsmaka en jordgubbe. 
Förövrigt är det här en kul gif från förra skolavslutningskvällen, ser ni mördarblicken i mina ögon när jag precis ska gå till attack? Kommer ej ihåg vem jag körde mot men är säker på att jag golvade den. Kommer bara ihåg att dräkten var så jätte tung. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar