22.4.12

DILEMMA

Ett stortjävla fett problem har uppstått... Denna blogg verkar vara slut som artist otroligt ledsamt eftersom jag bloggat här i vad som känns som en evighet. Vet inte vad som är problemet men google har gjort några ändringar i lagringsutrymmen och lalalal på hur mycket bilder man får posta i en och samma blogg om man inte vill betala 50pix/20 gig vilket jag inte tycker känns sådär jättelockande att göra. Vägrar dock devote och blogg.se men känns inte alls kul att behöva börja om på en ny blogg. helvetes jävla blogger att förstöra för mig ikväll!! jag som hade tänkt posta inlägg som en kulspruta!!!

1 kommentar:

  1. Det blir sådär ibland men det brukar funka direkt dagen efter typ så du kan nog andas ut :) Det har hänt för mig flera gånger men det fixas nästan direkt. Annars kan du bara ladda upp bilder på tinypic tills vidare men det kommer nog bli som vanligt very sooon

    SvaraRadera