7.3.12

TRAUMA




alltså var precis me dom något traumatiskt!! såhär är det, jag HATAR råttor det är verkligen bland det äckligaste jag vet!!!!!!! och vad händer. går ut i lung och ro sätter mig på hampes altan och ska sola, sätter på en låt och börjar digga med foten, ungefär in i halva låten tar foten emot något. lyfter på foten och vad ligger där under???
om inte en fet jävla råtta med tänderna blottade, död alltså men riktigt äcklig och platt och stor med sin äckliga svans ååååh alltså ÅH ÅH ÅH får panik blir paralyserad börjar nästan grina och ba stirrar på den visste inte vad jags kulle göra så tog en hockeyklubba och sköt iväg han. usch är så rädd så rädd känns som om det finns råttor i varje hörn här och att dom iaktar mig. 
har lugnat ner mig lite nu iaf, jobbar på fräknarna!! ser ni hur omänskligt vit jag är eller??? är för fattig för att sola vilket suger!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar