11.3.12

SUNGLASSES AND ADVIL LAST NIGHT WAS MAD REAL

är äntligen hemma, 5 timmar försent men hemma! känns skönt har varit en dryg resa på ca 20 timmar haha hade kunnat ta mig till thailand på den tiden!! roligaste saken hände ju ändå igår när jag satt i min ensamhet på stockholm central och käkade middag. ett gäng sitter snett mittemot och jag märker hur dom börjar kolla och viska och jag hör hur dem viskar och pekar "är det det fanny m lundberg?" sen åker tre iphones upp och de börjar smygfota medan jag sitter och trycker en hamburgare hahah så jävla naken har jag nog aldrig känt mig haha otrolig olustig situation för jag menar min blogg är inte så jävla känd, inte alls faktiskt!! men roligt och samtidigt skrämmande!

4 kommentarer:

  1. eh, FUCKYOU!!!!! jag tänker också bli känd

    SvaraRadera
  2. s burrichowa11 mars 2012 12:06

    haha vad fan till den förste kommententaren LULZzzzzzzz
    ANNARS FEEETTTTTTT NISE BRAH!!!!!!!!!

    SvaraRadera