5.3.12

MASSE


här skulle jag coh hampe gå hem från bussen och jag hade precis ramlat och skrattade jättemycket men hampe var så kissnödig att han inte kunde skratta utan att kissa på sig, därför blev han tvungen att lätta på trycket och då kom några byggarbetare precis då haha och då skrattade jag jättemycket igen


snöade så in i helvete

mina nya skor<3333 min kärlek


har även nya briller men dom var fula på bilden men ändå dom e nya 


ett par till nya briller, älskar solglasögon alltså det är det bästa!!!!!!! har en hel fet låda med solglasögon och köper typ 20 par varje sommar!!


åkte bil litegran, hade ju precis köpt briller, här tog jag bilder med blixt så att bilen bakom blev irriterad och här säger felle precis åt mig att sluta hon säger ungefär "men kan du ge dig eller? :S" hahah alla som känner felle vet vad hon säger för hon har alltid det uttrycket när hon blir irriterad fast hon brukar ha lite surare mun men ögonbrynen talar sitt särkilda språk


chips fest:P:P:P


köpte en sprakdräkt till hampe haha den e jätteful


var beige/brun och hatar dom färgerna men gillar dom lite ändå.. ibland iaf

1 kommentar:

  1. hhahahahha, öhonbrynen talar sitt särskilda språk??

    SvaraRadera