6.3.12

I COULD HAVE ME A GOOD GIRL AND STILL BE ADDICTED TO THEM HOODRATS









ända dagen som jag sett anständig ut haha har varit världens fulaste zombie, har känt mig jävligt hängig och sett jävligt sliten ut haha men som ni ser bakrunden får hampe sitta vid sin datajävel och som komp ska han kolla på topmodel ikväll med mig!! bra deal, hörde även att det var den årliga ostbågs dagen var igår som jag då missade men tänkte fira den i efterskott! så mycket nice som händer framöver så de e ju inte sant!! sitter här i mina camo braller som är fett army för dom har tom krut hål i sig jävligt ballin och cool man känner sig då till det kan jag ju ha mina combat boots!! soldat!!!!!!!! får kritik av hampe för min musik och han suger så det var allt jag ville säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar