13.3.12

CRUISIN, CRUISIN, I'M ON MY WAY



fan asså min dag började ju så otroligt sämst hade bråttom till skolan och var helt inne i min musik så snubblade så in i helvete och slog upp hela knät så det gick hål på mina nya byxor kul eller, fick ett fett jävla skrubbsår och en bula av samma storlek som en apelsin typ. i vanliga fall är det roligaste jag vet när folk/jag själv ramlar och jag ligger alltid kvar och garvar även om jag e ensam eller inte för jag tänke rpå hur mitt ansiktsuttryck måste ha sett ut. alltså sekunden då folk inser att dom kommer ramla är det roligaste jag vet, det ansiktsuttrycket är helt otroligt!!! för att komma till saken så skriver jag detta endast för att få medlidande nä men nästan gör jävulskt ont och fifan vad jag winar och töntar mig nu, men så irriterad för jag kan inte sitta i min favoritställning pga att det gör så bög ont att böja benet. 

1 kommentar:

  1. har du spegelvänt bilden? :O ser ut som att jag använder vänster hand till musen, haha <3

    SvaraRadera