7.2.12

SHE DON'T GIVE A FUCK


kul och peppande att se att ni varit duktiga på att kommentera, besöka och gilla idag!! sitter nu och kickar tillbaka och lyssnar på The Internet, blir hemma imorgon också men har iaf duschat idag vilket är något haha var så äcklig innan ni anar inte. är dock fortfarande sur för äckel twitter vägrar ta tillbaks mig har blivit kickad därifrån pga aggresivt språk or something fattar verkligen inte haha:( 
har så tråkigt när jag är hemma, vet ni någon nice film som jag kan se eller någon nice musik jag kan roa mig med så kan ni väl säga till? höres!

2 kommentarer:

  1. Warrior, eller börja se om prison break, du ångrar inte en sekund jag lovar dig!!

    SvaraRadera
  2. Snatch! Bästa film jag sett. Och börja se Skins, the inbetweeners och shameless!

    SvaraRadera