7.2.12

BLONDINBELLAS BIKINIBILDER





överallt, i alla tidningar, på en massa bloggar och andra communities kan man läsa om folks åsikter kring dessa bilder från Blondinbellas semester och jag kan inte för mitt liv förstå varför just de här bilderna har skapat sån tabu runt om i hela sverige. hon får både ris och ros och helt ärligt, varför bryr sig folk ens? Hon har gått ut och sagt att hon är nöjd och trivs med sig själv mycket mera nu än förut när hon var smalare. Jag tror att det är just det som provocerar människor, att hon är nöjd och mår bra i sin kropp. Och därför "mobbas" hon runt om i olika medier, de finns en massa människor som försöker trycka ner henne och få henne att må dåligt. Jag tycker det är så otroligt töntigt. 
Hon borde hyllas istället, Bella är en förebild för många tusen unga tjejer och det är absolut inget fel på hennes  kropp hon är jätte vacker och säker i sig själv det är väl det som unga tjejer borde läsa om i bloggar, och ha som förebild istället för att läsa om svält dieter och träningscheman? All credd till Bella jag tycker hon är helt fantastiskt och framförallt modig som inte låter sig knäckas även fast hon blir trackad och får höra en massa elaka saker om sitt utseende. Hon är en förebild!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar