31.1.12

KUL GREJ SOM HÄNDE NYSS

HAHAHAH VÄRLDENS ROLIGASTE GREJ HÄNDE PRECIS HAHAH GARVAR FORTFARANDE HAHHAAHH OCH GRÅTER SAMTIDIGT AV GARV HAHAHAHAH SKULLE LÄGGA MIG I SÄNGEN OCH FICK FEL BALANS PÅ FEL BEN SÅ JAG FÖLL OCH ALLT GICK I SLOWMOTION FÖRSÖKTE FEBRILT GREPPA TAG I NÅGOT SÅ JAG REV NER EN STOR MUGG MED VATTEN SKÖT IVÄG EN BYRÅ SÅ DÖRREN BLOCKADES OCH 100 SAKER FÖLL I GOLVET OCH MIN FOUNDATION GROSSADES HAHAH SEN LANDA JAG FLAT ON MY FACE PÅ GOLVET HELT RAKLÅNG OCH FÅR DÅ ALLT VATTEN ÖVER MIG SAMTIDIGT HAHAHHAH ÅÅÅH LÅG DÄR OCH SKREV OCH GARVA OCH GRÄT AV SKRATT I TUSEN ÅR HAHAH SEN UNDRA FELLE VAD SOM HÄNDE MEN DÅ KOM HON INTE IN FÖR BYRÅN BLOCKADE DÖRREN HAH OCH JAG KUNDE INTE PRATA ELELR RÖRA MIG HAHAHHAH TRUE DAT ATT JAG ÄR MIN EGEN LYCKAS SMED HAHAH NI KOMMER FÖMODLIGEN TÄNKA TYP JAHA? OCH SCROLLA IVÄG HAHA MEN NI SKULLE VARIT HÄR DET VAR JÄTTEKUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar