27.1.12

BORED AS A MOTHERFUCKER

1. Hur gammal är du om 5 år? 21 och förhoppningsvis on top of the world
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? MAMMA
3. Hur lång är du? 172-175 nånstand där emellan. 
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Arne Dahl som förövrigt är jävligt bra serie deckare typ som Beck & Wallander och allt vad dom heter. Somnade dock i slutet så ska kolla färdigt efter detta. 
5. Vem ringde du senast? Hampus
6. Vem ringde dig senast? MAMMA
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "fanpan var är du?" från lydia
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa alla gånger hatar att smsa det tar lång tid.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos (btw vem kom på att göra texten innan i fetstil????? fucking blogger som ändras till fetstil hela tiden och jag får ändra tillbaka varje gång. rage!
10. När såg du senast din mamma? 3 minuter sen cirkadius
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna/gröna i vissa ljus
12. När vaknade du idag? 11! sov som en gud!
13. Vilken är din favoritjulsång? Little drummer boy med carola och ken ring eller varför inte den klassiska Ave Maria då jävlar går min sång upp i falsett.
14. Vilken är din favoritplats? I emmas soffa! anant än det, på kreta!!
15. Vilken plats föredrar du minst? stressiga platser, tex. stockholm central fucking hate that place.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 26 barre by then. Jaaaa jag hoppas ju att jag inte är kvar i Umeå och ruttnar i varje fall. Förhoppningsvis har jag ett jobb jag trivs med och är lycklig.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vampyrer! Minns att ibland vaknade jag på natten och skulle gå in till mamma och pappa och lägga mig där och då när jag skulle gå från mitt rum till deras var jag tvungen att gå igenom en mörk korridor och då trodde jag alltid att det skulle stå en vampyr i trappen och ta tag i mina fötter. Det kan jag frotfarande tro när jag ska gå ner för mörka trappor. 
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? En snubbe som ramlade what else?
19. Hur stor är din säng? Vet inte måtten men kanske 120? big enough iaf!!
20. Har du stationär eller bärbar dator? laptop!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på, oftast inte!
22. Hur många kuddar har du i din säng? Just nu, 9!
23. Hur många landskap har du bott i? Endast Västerbotten!
24. Vilka städer har du bott i? Umeyoo, för jag antar att Strömbäck inte räknas? heheh
25. Föredrar du strumpor eller barfota? barfota alla gånger, eller att bara ha en socka så blir det alltid för mig för ena sockan halkar alltid ner och faller av medan den andra stannar kvar. Varför vet jag inte men när jag är hemma så har jag väldigt ofta bara en socka på mig.
26. Är du social? Lite för social i rätt sällskap. Men jag är såhär med folk jag gillar snackar jag som satan men om det är folk jag inte riktigt känner så bra/inte gillar eller helt enkelt skiter i vad dom pratar om så snackar jag inte så mycket men oftast är jag väldigt pratsam.
27. Vilken är din favoritglass? Det är en vit magnum vet ej vad den heter men den är så satans god med nån jordguds youghurt glass innuti mmmmmhm
28. Vilken är din favoritefterrätt? Måste jag svara på sånna här matfrågor är så satans mätt att jag orkar inte tänka på mat. MEN om ni envisas så frukt med smält choklad eller glass eller något annat.
29. Tycker du om kinamat? MMMMMM.
30. Tycker du om kaffe? Neeeeeeeeeee
31. Vad dricker du till frukost? Oftast is vatten annars pressad citron mmmm eller blodapelsin juice. MKT IS TILL ALLT
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar nästan alltid på höger sidan men ligger inte still när jag sover direkt hoho
33. Kan du spela poker? AAAA är tung på poker vinner alltid mot hampe!!
34. Tycker du om att mysa/kela? JOO
35. Är du en beroendemänniska? Nej eller beror hur man menar. Jag brukar snöa in på en viss grej tex en viss maträtt sen äter jag bara det och sen blir jag less och byter.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 2!!
37. Vill du ha barn? Naaaa osäker.. vet inte faktiskt.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska endast sadly.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nejjjjj
40. Föredrar du havet eller bassäng? Havet alla gånger.
41. Vad spenderar du mest pengar på? kläder och ovärt skit(boost)
42. Äger du dyrbara smycken? Inte många pieces, men några!!
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar aldrig på TV utom när jag ser The voice på morgonen, men Från ingenting till Någonting som nyligen gick följde jag, omän på svtplay men ändå det räknas!!
44. Kan du rulla med tungan? Jooo
45. Vem är den roligaste människan du känner? men ååh vad jobbigt. alla är så roliga men på olika sätt. men alla mina vänner är skitroliga och får mig alltid att asgarva!! och min familj är också skitrolig haha
46. Sover du med gosedjur? nej eller ända tills några veckro hade jag en speciell kudde jag ALLTID sov med som hette lill kudden men senaste gången jag åkte hem från hampe så glömde jag den på tåget:( jätte ledsen över det. haft den varje natt sen jag var en baby. .(:(:(:(
47. Vad har du för ringsignal? suicidal thoughts biggie lotus remix hahah vad deprimerande det låter. varje gång det ringer på min mobil ba "when i die fuck it i wanna go to hell cuz im a piece of shit it aint hard to fucking tell" hahaha har inte riktigt tänkt på det förut hahahahah
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jaaaa!!!!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd börra som av nån anlednign sticker fram från under min madrass.
50. Flirtar du mycket? Det vet jag inte???? beror kanske vem man frågar
51. Kan du byta olja på bilen? ne:(
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Fick det en gång när jag åkte kickbike!
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser aldrig böcker så kan inte ens minnas vilken det var hahah
54. Läser du någon dagstidning? Nej väldigt sällan. Vk kanske 1 gågn i månaden.
55. Prenumererar du på någon tidning? Nej det va längesen!!
56. Dansar du i bilen? det händer
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? hatar radio men kanske p3?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? skrev matteprov i onsdags
59. När var du senast i kyrkan? oh snap, cant remeber!
60. Är du lycklig? Rätt lycklig! Oftast lycklig! har det bra jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar