10.1.12

ÅRET SOM GÅTT


2011 är alltså till ända och vilket satans år. 
Jag har ju närminne som en guldfisk så behövde ta mig en riktig funderande innan jag kunde skriva detta. Läste igenom min resumé från 2010 och om vilka förväntningar jag hade då inför 2011 och det enda jag kan säga med fullständig säkerhet är att det har blivit bättre än alla förväntningar. Satan vilket utveckligsår detta har varit. Förra året tyckte jag att jag hade lärt mig mycket om mig själv, men nu? damn me myself and i är ju tighta as fuck. Nu vet jag exakt vem jag är, vad jag gillar och vad jag står för i livet. Jag har lärt mig att vara jävligt nöjd och stolt över vem jag är och det är en fantastisk känsla. Jag vågar vara mig själv och jag vågar stå upp för mig själv. Det är viktigt! 
Förra året tänkte jag att fan vilket bra år (och det var det, det var ett fantastiskt år) men detta.. wow! haft så jäkla roligt, har träffat kärleken, har lärt känna en masse sköna människor och nya vänner. Inser nu att fuck vilka homeboys jag  har, och ingen lik den andra. Dom är så fantastiska att jag måste ge en shout out till några av er! kommer kanske bli lite corny och emotionell men om ni inte gillar sånt kan ni scrolla för bi denna del. 
Emma- Min fina älskade bästavän som betyder världen för mig. Henne har jag alltid så jäkla roligt med, aldrig en tråkig stund vad man än gör så har man alltid kul med henne. jordens största glädjespridare med ett ständigt leende på läpparna! 
Amelia- Amelia med sina konstiga danser och ryck, fantastisk på alla sätt och vis. Och i mina ögon är du så satans vacker med världens finaste ögon och skratt (kittlar ditt ego) . Du har vuxit så otroligt mycket detta år och det gör mig så  glad att se. Det inspirerar mig att se vad du åstadkommit iår.  
Stina- Stina bryr sig om alla och ska alltid se till att alla har det bra och att ingen är ledsen. Fantastiskt fin vän som man kan berätta vad som helst i förtroende utan att det sprids vidare. hahah allt jag tänker på när jag ska skriva om stina är att jag måste nämna hennes dåliga humor som ändå blir kul på något konstigt vänster. Stina är ett riktigt kap, en jävulskt snygg pingla som förtjänar det bästa i livet. 
Saga- Saga med exakt samma twisted up humor som jag, är bländande fucking vacker får en alltid att skratta (utom när hon slår av mig min keps 74384 gånger och jag blir sur och går hem hahah looooooool) Vi har kommit varandra mycket närmare detta år än förut och hon är en skitbra vän på alla sätt och vis.
Amanda- Amanda och jag lärde känna varandra sommaren 2010 och hängde nästan varje dag i slutet av sommaren sen gled vi ifrån varandra och slutade umgås framtill några veckor innan vi slutade nian då började vi hänga igen och nu går vi i samma klass. Amanda är en person som man kan gå lös helt och hållet med och vi har jäkligt kul ihop. Plus att hon har ett otroligt fint leende. 
Lydia- Jag och Lydia började i samma klass i höstas och vilken jävla tjej hon är alltså. Går sin egen väg, har världens bästa musiksmak och är otroligt kreativ. Snygg as fuck är hon också! 
Viktor- Vi hamnade också i min nya klass och han är en störtskön snubbe som är helt jävla galen. Det går inte en enda dag utan att han får en att vika sig av garv men är samtidigt otroligt djup och smart. Plus att denna kille har en jäkligt bra klädstil. 
Hampus- Min bästavän och kärlek. Jag kan säga exakt va djag tänker och göra exakt vad jag vill och han älskar mig för precis den jag är. Jag har aldrig mått så bra med någon som med honom. 

inte så intressant för er som inte ens vet vilka personer jag snackar om men jag måste ju kittla mina vänners ego så dom känner sig off the hook awesome. Precis vad dom är alltså! 
Året har ju så klart inte hela tiden varit en dans på rosor men största delen av året har jag mått så jäkla bra och haft så jäkla roligt.  Det har varit händelserikt år, och speciellt sommaren och våren var så såså braaa!!

har skyhigh förväntningar av 2012 jag tror vekrligen att 2012 är året vi blir snyggare, mår bättre, är som mest spontana och har roligare än alla andra år! vad tror ni? 
Jag lovar i alla fall att jag ska vara min bästa version av mig själv detta år och jag ska göra allt jag vill och skita i andra och göra saker för min egna skull.  

1 kommentar: