2.12.11

EN LISTA VA

visste du...



att jag vill ha - en ny garderob
att min senaste kyss - perfekt
att jag lyssnar mest på - hiphop
att jag pratar - mycket.
att jag inte gillar - osäkra människor som trycker ner andra
att jag avskyr när folk startar - onödiga bråk
att kärlek är - det bästa som finns
att jag gillar att - skratta
att jag alltid kommer att - ha deformed toes
att jag är hemligt förälskad i - biggie smalls
att sist jag grät var - tio min sen, såg på jag saknar dig herreguuuud alltså
att min mobiltelefon är - alltid tom på pengar
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på ljudbok
att idag har jag - ramlat av stolen
att jag just nu tänker på - hur flamingos får sin rosa färg, någon som vet?
att i kväll ska jag - kvällen är rätt passed men sova och mysa med hampe
att i morgon kommer jag - ha en fett bra dag
att jag hoppas - att databatteriet håller tills jag e färdig med detta

Har du:
Någon som förstår dig? absolut!
Någon som du saknar? varje dag
Någon som du hatar? nejnej peace and love, finns dock människor jag tycker mindre om än andra.
Vem kramade dig senast? hampan
Vem pussade dig senast? samma
Vem ringde dig senast?  melan tror jag
Vem ringde du senast? felice
Vem var hemma hos dig senast? hampe
Vem var du hemma hos senast? saga i belive?
Har du några kärleksproblem? noo
Har du pratat med någon idag? nej idag har jag suttit i ett hörn och skrivit dikter
Har du gråtit idag? juuu
Har du skrattat idag? thats all that we do

Jag:

Är singel? noje
Svär ofta? njaa
Sjunger i duschen? givetvis
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? hahah på midgård självklart, ingen skulle ändå bry sig haha soooft
Skrattar åt dina egna skämt? hahaah passa dig amanda för nu kommer det. haha i try not to laugh at my own jokes, but we all know, im fucking hallirious!! hahah mitt motto lätt
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? njaaaa det tror jag inte men vem vet

Har du:

piercingar? öron och tunga
Syskon? big sis
Jobb? i wish!!
För många vänner? är det ens möjligt?
Rymt hemifrån? nej det tror jag inte, eller jo skoja det har jag gjort haha minns så tydligt var arg för något så packade en hajkar väska med kikare och mora kniv och hela det köret och gick och satte mig på en kulle och surade i min ensamhet hundra meter från huset hahah loool vilken tönt jag var heheh
Färgat håret? för mycket
Bra självförtroende? det går i vågor men överlag så YES!
Sagt "jag älskar dig" till någon? varje dag
Varit kär? jupp
Gjort något olagligt? fuck aina begen spanar haha skoja men det har jag väl
Somnat i skolan? helt sinnessjukt vilka powernaps man kan ta i skolan, man sover miicket djupare sömn där av någon anledning!!
brutit ett ben? hhaaha jo på min badass tid som brottare yesyesja
Tappat bort mig i min hemstad? haha ni som känner mig vet hur ofta det händer, världens sämsta lokalsinne!!
Sett en fallande stjärna och önskat? ne:(
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? aaa lovade att inte äta amelias tånaglar men kunde helt eneklt inte låta bli
Smugit ut utan lov? nej faktiskt inte
En hemlighet som ingen annan vet? njaaa det vet jag faktiskt itne, ingen riktig hemlighet isåfall.
Sovit en hel dag? haha ja
Somnat gråtande? tyvärr
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? lool hhaha ja
Blivit generad inför folk? säkert!!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej hampe är my first love
Ätit musslor? ja, usch fy och blä!
Varit på en festival? små skitfestivaler bara
Haft ett förhållande i under en månad? kan man ens kalla det ett förhållande?
Blivit kallad player? naeee
Färgat ditt hår svart? yesyesja

Vad:

Längtar du till mest just nu? LOV och JUUL ooooh tagga
Ska du göra i helgen? träffa friendos, åka på kalas, julmarknad, gosisa med hampe osv
Har du för kläder på dig? det vill du inte veta, belive me hahah
Gjorde du igår? gick i skolan såg treornas as feta musikal och drog sen på stan och sen hem och såg på en as fet film som heter vit oliander med hampusen
Ska du göra i sommar? ha the time of my life!
Åt du senast? en godis
Har du för mobil? haha venne ens vad den heter:S
Vad köpte du senast? entröja på myrornas, ska visa er den sen!! dope as hellus

2 kommentarer:

  1. Flamingos ändrar färger beroende på vad dem äter. Deras föda består mestandels av alger. De flamingos som mestandels äter alger får en starkare färg än de som äter mer smådjur. Enzymer i levern bryter ner karotenoiderna (som b.la finns i alger) in i de orangea+rosa pigment molykelyrna som är placerade i b.la dens ben och fjädrar. Flamingos i fångenskap är oftast mer rosa än de i frihet. För de i fångenskap matas med den mat som förstärker dens färger. Flamingon är annars vit/ljusrosa/ljusorange.

    Människor får också i sig dessa ämnen som förstärker pigmentfärgerna. karotenoider finns i b.la morötter och vattenmelon. Men människan äter oftast inte tillräckligt för att pigmenten ska ändras. Det är även därför många säger att morötter gör en brun, för de förstärker pigment färgerna! OKEJ VARSÅGOD

    SvaraRadera
  2. okej, pinsamt många stavfel. Iaf, varsågod igen!

    SvaraRadera