19.10.11

I DON'T REALLY GIVE A FUCK, AND MY EXCUSE IS THAT IM YOUNG- DRAKE



är taggad men samtidigt så otaggad och less att jag vill spy, har ingen motivation till något alls skolans känns dryg och alldeles alldeles för tråkig och grå. Tråkiga uppgifter och tråkigt väder gör mig tråkig. Det är mörkt när man kliver upp och jag vill bara ha sol........... ska bli så skönt att komma bort på en weekend i sundsvall med bestie i helgen. En hotell natt och shopping är just what i need.
Söker också förändring, vill palla ta mig för saker och engagera mig men jag orkar inte. Vill ha ny färg på håret eller nånting bara. Till och med all musik låter likadant.


3 kommentarer:

  1. färga håret, byt stil, gör om ditt rum, klipp dig! om något är nytt, blir mer nytt! om det nu makes sense..
    love u du är bäst

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Bye the way, håller med amelia...

    SvaraRadera