13.10.11

FLER SVAR PÅ ERA FRÅGOR

vem är hampe?
Av Anonym på VÄRLDENS BÄSTA DAG på 2011-10-12

Hampe är min pojkvän och bästa vän, han kommer hit från småland och bor hos mig medan han gör sin praktik här uppe. 
sjukt nice att du tar din tid och gör en recension :) vad har man en primer till förståd inte det riktigt? :P
Av Anonym på E.L.F - recension part 2 på 2011-10-12

Kul att du gillar det! Primer är till för att få sminket att fästa, eller om man har fet hy så finns det speciella primers som mattar ner huden, och likadant finns de primers som dämpar det röda partierna i ansiktet. Men främst används det för att få sminket att sitta på plats:)

Vart köpte du ifrån? :)
Av anette edlund på E.L.F - recension part 2 på 2011-10-12

Asså jag beställde ju från E.L.F eller eyes lips face som det heter, och det är en webbshop som säljer smink och sånt, men om du menar vilket land det är ifrån så skeppas det från England. 

Har även fått frågor om att fixa en frågestund men jag känner att det inte riktigt är min grej, om ni undrar något så svarar jag ju självklart. Ni behöver inte vara blyga, posta en kommentar bara om det dyker upp någon fråga nån gång, jag svarar på allt!!

1 kommentar:

  1. hur träffades du och hampe? ni bor ju så långt ifrån varandra ;p

    SvaraRadera