8.10.11

DAY 06: WRITE 30 INTRESTING FACT ABOUT YOURSELF

hahah 30??? ojojoj jag har typ 0 saker som är intressanta, hah akomme rpå 0 asså ska köra på nu okej
1. Jag är världens sunkigaste person, jag svär alltså har kompisar som får ångest av att gå in på mitt rum och är väl rätt äcklig över lag också hahah
2. Min tå brevid stortån är längre än stortån, kallar den lång tån yamaaaan
3. Jag handlar nästan bara seocnd hand nu för tiden
4. obsessed över tumblr- klick
5. Tonfisk är det godaste jag vet
6. jag delar tandborste med emma när jag sover hos henne och tvärtom haaha freeeesh
7. jag köper massa hudvårdsgrejer fast jag inte har pengar bara för att jag måste prova allt
8. jag lämnar mitt löshår och ögonfransar överallt haha dead animal
9. älskar värmeljuuuus, har det typ jämtjämt när jag ska sova
10. mazariner och ägg är det äckligaste jag vet
11. maddafakkin toscakak med usch jag vill spy
12. Kanye och tyler är mina drömmän
13. Tupac är den vackraste som gått på denna jord. bless
14. Sons of anarcy och prison break has rocked my world
15. Jag har en speciell min när jag tänker, väldigt underhållande/felle
16. Har glugg
17. Sover emd ohälsosamt mycket kuddar
18. Är beroende av nässpray
19. Är tydligen väldigt lätt att läsa, när jag ljuger , när jag blir arg osv
20. Jag har alltidalltid tusen smycken på mig, går nt eut utan my bling
21. är obbsessed över min almenacka, lever int eutan den for real! snart komme rjag skriva in när jag får gå på toa osv som hon i new york minute. just sayin
22. Har 54 Bh:ar, senast jag räkna iaf hahahahah maaaan det är mitt intresse, älskar att köpa sån skit trosor med mmmm <3333
23. Byter stil ofta
24. Jag säger maddafucka och räcker fuck you lite för ofta
25. tror jag e rätt udda hahah
26. Power king är whats keep me going
27. Kan aldrig lyssna klar en hel låt, för nästan ångest om jag lyssnar tills den e slut
28. Skadeglädje är min ända glädje haha men nästan
29. Jag vill ha rosa hår.. men det finsn inga hårförlängningar i den färgen= no way
30. Har haft kalafläckar över hela huvudet(av hårförlängning)... åh hemsk period i mitt liv asså... minns när vi var på gothia förra sommarn och jag vaknade av att satt och skrek att hade kala fläckar hahah maaaan sen flög löshåret av i lisebergs banan för de had eju liksom ingen stans att fästas i hahaha oh man let me forget.


intressant vet jag inte om det blev men iaf

1 kommentar: