23.10.11

ANSWER ME GOD DAMMIT

har rubriken med dig att göra? Eller skrev du bara nått?:P

Rubriken är från en petterlåt om jag inte är helt ute på is, de flesta av mina rubriker är sångtexter eller annat som folk sagt eller qoutes osv, eller ibland från mitt eget huvud!


hur har du fixat så att peeps kan gilla&ogilla dina inlägg? alltså dom små rutorna man kan kryssa i längst ner i inläägget? vore väldigt snällt om du kunde svara!

Alltså jag är pinsamt dålig på allt som har med blogg och design och koder att göra så det är Amelia som hook me up, men om du har en blogg på blogspot så trooooooor jag att man går in på design och där någonstans så finns det nå grejs där man kan ändra texten om vad som ska stå under och då skriver man bara in vad man vill ha som typ flipp eller flopp eller bajs eller najs eller vad man nu vill att det ska stå haha sorry att jag e så dålig men hoppas du får lite hum iaf vad jag snackar om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar