7.9.11

näääken va killen dom snackade om


Läget är såhär, jag har inga intressanta bilder att lägga upp men har stor blogg lust så kickar in repeaten so soory for that men a little bird viskade i mitt öra att jag äntligen ska få med mig felle och fota lite imöra, det var längesen i tell ya'll. Bidrar med mycket intressant information who gives a middle finger liksom. 

Vi kör en lägesuppdate ändå, my day har varit bra! God frukost tillsammans med mamma, läst som satan i livet deluxe. Jag är egentligen igen person som gillar att läsa men när man hittar grymma böcker så är det svårt att lägga ifrån sig, this is one of those! mamsen bakade äppelpaj som jag käkade, lirade cards med la famillia, checkat hp och bonde söker fru och det var det CRAZY DAY. heh nemen älskar när man är hemma på skoldagar, bara ta det piano och känna lugnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar