13.9.11

jag gör det för baseline



lyssnar på den bästa musiken och tar det fett lugnt, men känner mig ändå kind of rastlös... what to do what to do. Vet inte heller vad jag ska blogga om, this is hard! let me know om det är något ni vill se här, thaaaaanks!

undra föresten vart den här jimi hendrix tröjan tagit vägen den e ju så skön och jimi är tung! måste börja kolla igenom alla mina garderober och alla mina klädgömmor all around, ska fixa en loppis och kicka iväg lite grejer, måste erkänna att jag har för mycket kläder/skor/väskor.. way too much. haha onormalt mycket alltså har fyra fulla garderober på rummet och en as fet klädstång med lådor under och sen tre flyttkartonger i ett rum utanför mitt rum och sen ett antal andra flyttlådor på vinden, och sen ska vi inte ens tala om alla jackor och skor... god damn ska rensa.. nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar