20.9.11

DAG 4? KANSKE 5 - VAD GÖR MIG ANNORLUNDA ÄN ALLA ANDRA

Det är faktiskt en riktigt bra fråga, och ganska svår att besvara för mig själv liksom. Om jag hade någon att fråga så skulle det ju vara lättare men jag tror att det som gör mig annorlunda är att jag verkligen inte bryr mig ett skit om vad folk tycker om mig. Och att jag faktiskt är nöjd med mig själv och vem jag är. 

Självklart finns det delar som man är mer osäker över och en del frågor som är för stora att besvara nu men jag vet vem jag är och jag är stolt över den jag är. Det är nog inte så många i min ålder som är det helt ärligt, och det är fruktansvärt synd. 
För när man slutar bry sig om vad ens omgivning tycker och tänker om vem du är så får du mycket mera tid att lägga på dig själv och på folk i din närhet. Man mår helt enkelt bättre! 
Och jag vill också tycka att min klädstil gör mig annorlunda, jag använder kläder genom att uttrycka mig, låter lite flummigt men så är det ju faktiskt! 
Fashion is a statement! 
Och min syn på stil och kläder förändras otroligt mycket, jag ska visa er någon gång bilder från alla olika klädstilar jag har genomgått haha det är roligt att se hur man förändras i sig själv och samtidigt förändras ens syn kläder i samma process, det är faktiskt rätt coolt att det är så. Men jag är vekrligen sån att jag kan ändra mig från dag till dag, ena dagen kan jag tycka att blått hår är det  snyggaste jag vet medan nästa dag är givenchys munkjackor det snyggaste jag vet,och det är skönt för det är så sjukt varierat om vad man upplever som snyggt för då blir man liksom inte låst i ett sätt att tänak och se saker utan the sky is the limit. 

Nu känns det som att jag hamnat lite off track men en annan grej som skiljer mig från andra är nog min humor, hahah jag och alla mina vänner har så sjukt udda humor hahha och det älskar jag!! alla är så roliga på sitt eget sätt. Riktigt torr humor skulle jag nog säga.... heheheh

1 kommentar: