10.9.11

answer

Fick en fråga om var jag köper kläder och har tyvärr inget bra svar på det för jag köper kläder överallt. Men förut kickade jag alltid h&m/gina u know basic liksom men senaste halvåret har jag nästan bara handlat på secondhand och det är faktiskt det bästa. Vet att många tycker att begangnade kläder är äckligt men i love it, det är billigt, det är alltid najsa tanter som jobbar där, man får unika kläder, det är miljövänligt och sen gillar jag speciellt själva letandet. För om man ska handla secondhand så måste man vara beredd på att få leta efter guldklimparna.
Man kan nästan säga att secondhand shopping är ett av mina intressen, det har blivit som en sport för mig och mina bästa fynd och kläderna jag mest använder är just secondhand.

Men om jag ska välja favorit butiker så är det h&m(ofc), weekday, cubus, urban outfitters, beyond retro och bikbok. Men nästan ingen av dem finns i umeå så utbudet här är rätt begränsat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar