29.5.11

som alla andra

Vad gör mig annorlunda från alla andra
Livets mening enligt mig
Vad drömde jag senast
Bild på sminket jag brukar använda
Vad är jag rädd för
Fulaste bilden på dig
Favorit klädesplagg
BIld som alltid får dig skratta
Favorit citat- varför?
Det här åt jag idag
Mina bästa vänner
Min favorit födelsedag
I min handväska
Mina favoriter
Mina vanor
Favorit superhjälte och varför?
En bild på någon som inspirerar mig
Låtar jag lyssnar på när jag är glad, arg, ledsen, uttråkad, hypad
Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag och varför?
Mitt rum
En bild på mig förra året och nu


Nu har jag gjort en egen hemma mekad såndär lista, har plockat de bästa från andra listor och satt ihop en egen. Sätter inte ut dagar när jag ska göra varje för då håller jag det inte, men iaf! Nu kommer ni nog lära känna mig bättre. Börjar någon gång idag. LATERUUUUZ:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar