4.5.11

walk straight



Känner mig så sjukt lame som bara lägger upp massa gamla bilder här hela tiden men har ingen ork att fixa nya, seriöst så undrar jag vad som händer. 0 ork till något efter skolan. 
Börjar bli ungefär så skoltrött som man kan bli, nu när det är som viktigast. Någon som har tips på hur man får upp motivationen? haha hur får man ens upp motivation till att orka sätta sig och plugga, men om ni vet något så kan ni väl gimmie a holla! skulle va schysst!

För övrigt så har jag besätmt mig inför gymnasie valet efter att ha snackat med Fabian som går media, känner mig rätt säker i alla fall... haha om jag känner mig själv rätt så komme rjag väl ändra mig inom dom närmsta 10 minutrarna. btw, media it is! såg att jag glömde skriva det haha

Men mycket ovärt babbel hära, så ska hit tha shower och sen prata med min favorit! btw2. 0 tid kvar på spotify FML.............. dö hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar