14.4.11

ALLA SOM SVARAR ÄR BEEEEZT

Ni gillar ju när jag skriver lite mer djupa inlägg om viktiga saker, right? iaf så har jag bara hört bra saker om förra inlägget så borde jag fortsätta på samma spår som här tycker ni ? Gillar ju faktiskt att skriva, så därför undrar jag vad ni vill att jag ska skriva om?
skulle vara schysst om ni kunde svara, ni är ju i vanliga fall så tysta, konstigt faktiskt med tanke på hur många som faktiskt besöker i jämförelse med de nästan obefintliga kommentarerna. Om ni är blyga eller vad det nu sitter i vet jag inte, ni kanske ba inte pallar. men iaf, skulle uppskatta om ni kunde svara nu iaf.
hahah lovar ingen kommer svara nu med iaf, skriv på fb elle rvad som helst om kommentarfunktionen är lite konstig iknow, ä rinte tillräckligt teknisk för att fatta hu rman fixar det heller men komigen nu va var lite schyssta!!  
love 2 ya'll!!!!

3 kommentarer:

  1. yes tkr du borde göra det!

    SvaraRadera
  2. håller med ammme!! skriv ba vad du känner för

    SvaraRadera
  3. Du har så många bra tankar, skriv från hjärtat! <3

    SvaraRadera